. .

Kokonaispalvelut

Verkkokaupan logistiikkaratkaisut

DB Schenkerin ja Kiitolinjan palvelut ovat kattava ratkaisu verkkokaupan kuljetus- ja logistiikkatarpeisiin. Yhdestä osoitteesta saat verkkokaupallesi tuonti-, vienti-, varastointi- ja jakelupalvelut.

Tuonti ja vienti

Ulkomaan vienti ja tuonti hoituvat DB Schenkerin omassa verkostossa valitsemallasi tavalla. Toimimme 130 maassa yli 90 000 hengen voimin, joten verkkokauppasi ulkomaan liikenne on sujuvaa lento-, meri- ja maankuljetuksina.

Varastointi

Kotimaassa toimitamme tuotteet joko omaan varastoosi tai meiltä vuokraamaasi varastotilaan. Varastoinnin ohessa teemme tarvittavat lisäpalvelut, kuten puramme lähetyserät pienemmiksi ja koostamme kullekin asiakkaalle hänen tilaamansa lähetykset. Haluatko tuotteisiin omat tarrasi? Sekin onnistuu!

Jakelu

Mikäli verkkokauppasi tuotteet ovat kuluttaja-asiakkaille suunnattuja kodinkoneita tai huonekaluja, suosittelemme jakeluratkaisuksi Kiitolinjan kotijakelua. KIITOLINJAkoti+ on palvelu, joka säästää asiakkaasi aikaa ja vaivaa, koska kuljettajamme kokoavat tuotteen käyttövalmiiksi ja huolehtii samalla vanhan tuotteen viennistä kierrätykseen.

Verkkokaupan pakettilähetysten jakeluratkaisuna Express-pakettipalvelut ovat omaa luokkaansa. Noudamme tuotteet joko yrityksenne tiloista tai suoraan varastosta ja jakelemme ne vastaanottajille kuittausta vastaan. Jos vastaanottajat ovat kuluttaja-asiakkaita, käytämme jakelukanavan noutopisteenä kaikille tuttua R-kioskia. Lisätietoja Ärrä-expressistä on viereisessä linkissä.

Miksi kannattaa valita Express?

  • Aikataulutetut kuljetukset mahdollistavat asiakkaan omien aikataulujen suunnittelemista.
  • Selkeä hinnoittelu perus- ja lisäpalveluille.
  • Toimitusketju OperaExpress-tietojärjestelmässä, josta saat kätevästi kuljetusasiakirjat, raportit ja seurantajärjestelmät.
  • Ongelmatilanteissa auttaa Express Call Center.

Räätälöidyt lisäpalvelut

Express tarjoaa laajan valikoiman lisäpalveluja, joiden sisällöt ja hinnat määritellään tapauskohtaisesti.

Esimerkkejä lisäpalveluista

  • ilta- ja viikonlopputoimitukset
  • pakkauksen purku- ja kierrätyspalvelu
  • laitevaihtopalvelu
  • toimitukset suoraan kuluttajille
  • varastointi-, lajittelu- ja lähettämötoiminnot
  • noutopistetoiminta postimyynti- ja sähköisen kaupan yrityksille
  • pakettitoimitukset Pohjoismaihin (EU) ja Baltiaan
  • toimitusvahvistuksen lähettämistä sähköisesti (GSM, email)  
  • Express Parcel System -asiakasohjelma.


Noutopistepalvelu pienlähetyksille

Noutopistepalvelu sopii erityisesti verkkokaupan yrityksille, jotka haluavat tarjota asiakkailleen mahdollisuuden noutaa ostoksensa lähimmältä R-kioskilta.

  • Yli 550 noutopistettä eri puolilla Suomea
  • Noutopisteillä pitkät aukioloajat: auki myös iltaisin ja viikonloppuina.
  • Lähetysten yksilöinti viivakoodin avulla, lähetysseurantapalvelu
  • Lähetyksen luovutus kuluttajalle kuittausta vastaan.
  • Henkilökohtainen palvelu kuluttajalle paketin luovutushetkessä.
  • Palautuspakettien vastaanotto noutopisteessä.
  • Avisointipalvelut: gsm-teksti, sähköposti, e-kirje

Haluatko lisätietoja verkkokauppapalveluistamme?  

Soita 010 520 01 ja varaa aika henkilökohtaiseen suunnitteluun.

Päivitetty: 27.06.2011

Sivun alkuun